keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Dear darlin`


Niinpä niin.. Tällasen kortin Laura oli jättäny meiän kahvihuoneen pöydälle lähdettyään. Aivan ihana lause/ajatus. Aattelin jopa että se sopis hääkutsukorttien mietelauseeksi.. ... ...

Joo, olen siis mennyt kihloihin ja menossa naimisiin. :) Ja tällä hetkellä oon niin onnellinen! Mulla on ihana mies, ihana perhe ja maailman ihanimpia parhaita kavereita! Oon siis värvänny Jasminin, Lauran ja Elisan mun morsiusneidoiksi, joten eipä tytöt musta niin vaan eroon pääse, vaikka työpaikkaa vaihtaisivatkin. ;) (Huom! Elisa ei siis oo lähteny mihinkää...)

Mietin tässä yks päivä et saisko vihkisormus olla midiring?


Se jotenki näyttää niin hyvältä tossa... Ehkä vähän liian riskiä laittaa sitä siihen, ettei vaan tipahtais.. Ja mä lupaan, että jatkossa mun kirjotukset ei tuu olemaan pelkkää häähössötystä, vaikka välillä asiasta tuun varmaan mainitsemaankin... :)

-Kiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti