maanantai 19. elokuuta 2013

:)

Tjäna! Hulluna kiirettä on pidelly ja nyt hetken irtiotto häämöttää jo tulevaisuudessa: viikon päästä kesäloma vol. 2 alkaa! hip hei :) Suunnitelmissa on todellakin käydä kotosalla, varsinkin kun mamman karvavauva on pohjoisen leirillä eli on siis Röllin ensimmäinen sorsastussyksy. Itse en kyseistä lajia harrasta, mutta meitin fatsi hoitaa homman. Ikävä on järisyttävä enkä saa oikein nukutuksi, tyhjään kotiin on karmaiseva tulla eikä kukaan herätä lutsuttamalla nenulia.. Mutta täytyy ajatella positiivisesti, että pääseepä lellipentu tekemään sitä mihin se on tarkoitettu.

Rölli
uinnin jälkeisiä tunnelmia

vauva

Viime kirjoituksen jälkeen on tapahtunut yhtä sun toista. Ystäviä pohjoisesta on käynyt vaikka minkälaisilla ilta- ja yökaffeilla, on shoppailtu kaikkea kivaa, on  juhlittu melkein-tupareita, prinsessajuhlia ja ilman mitään syytä. On itketty ja naurettu sekä uitu ku pikku ipanat.

kesäaamun aamupala <3

Tässä muutamia uusia vaatekaappini helmiä. Ps. olen rakastunut kukkakuosiin.. edelleen..jotenkin  se vaan riitelee niin mun olemuksen kanssa, että se on täysin minua. Oon myös  rakastunut printteihin.. Kaiken maailman printteihin! Love it!

Pusero / Gina Tricot, koru / Gina Tricot, leggarit / Gina Tricot 24,95€


 Oon  muuten niin kyllästynyt kesään, tai no en kesään mutta siihen, ettei saa pukeutua kaikkiin uusiin ja ihanan pehmeisiin neuleisiin. Oletko hommannut jo omasi?


Neuletakki / Gina Tricot *, karvakauluri / Gina Tricot

Neulepusero / Gina Tricot 19,95€, Mekko / Gina Tricot 29,95€
Birdy knitted cardigan on mun tän  syksyn suosikki

Uusin kenkäkokoelman hankintani oli pitkään ja kauan harkittu päätös. Aidot ja oikeat molkurakengät. Ja liian halvalla!
Uudet rakkaat / Lita shoes  / Jeffrey Campbell

Paitapusero / Gina Tricot 24,95€

 Enemmänkin  on tullu tehtyä hankintoja, mutta niistä lisää myöhemmin. Näihin kuviin ja tunnelmiin - seuraavaksi tarinaa lomalta! Anteeksi vielä  kuvien huonosta laadusta, taitaa mun uskollinen nokialainen alkaa tekeen kuolemaa.. 

- Elisa



2 kommenttia:

  1. Auttais varmaankin jos vaan pyyhkäset sen kameran linssin puhtaaksi ennen kun otat kuvan:)

    -myös rakastunut kukkakuosiin!

    VastaaPoista