tiistai 17. joulukuuta 2013

Nainen kertoo ;)

Oi että mä rakastan joulunodotusta! Lahjojen ostaminen ja paketoiminen on ihan parasta ja tänä vuonna kultani ulkoisti kaikki antamansa lahjat mun ostettavaksi ja paketoitavaksi!! <3 En tiiä mitää parempaa ku shoppailla toisen rahoilla! :D:D no ei vaan... En tiiä mitään parempaa ku lahjojen antaminen. Oon siis todellakin lahjaihminen mutta siltä osalta et tykkään antaa mut lahjojen vastaanottaminen on hankalampaa.. Mielummin otan vastaan palveluksia.. Jos joku on lukenu Gary Chapmanin Rakkauden Kieli -kirjan niin tietää mistä puhun.. ;)

Näin hauskaa meil oli töissä yks päivä...

Oon tässä viime viikolla hullaantunu myös ohjelmaan jota kutsun nimellä "naiset kertoo" eli oikeelta nimeltään Suoraa Puhetta: naistähdet kertovat (Conversation with Amanda de Cadenet). Jos joku on kattonu ni mun kaa saa mielellään tulla keskustelemaan aiheesta! :) Siinä eri naistähdet kertoo omista elämänkokemuksistaan, vaikeuksistaan, rakkaudestaan, elämästä naisena ylipäätänsäkin. Esim. Portia de Rossi totesi mun mielestä ihan tavattoman fiksun asian, tässä se vapaasti suomennettuna/tulkattuna: "Jos oma itsetunto on kiinni omasta vartalosta tai ulkonäöstä, ei tule ikinä olemaan tyytyväinen. Vaikka olisikin hyvässä kunnossa, ihminen vanhenee koko ajan." Aivan! Sen takia mun mielestä on erittäin tärkeetä pitää se parikyt senttiä korvien välissä erinomaisessa kunnossa.
Hame + neule -yhdistelmä

Tottakai oman vartalo ja keho on tärkeetä pitää kunnossa jo terveydellisistäkin syistä. Mutta vaikka laihduttais ja treenais ittensä kuinka hyvään kuntoon tahansa, tulee vastaan aina joku kauniimpi ja laihempi ja lihaksikkaampi tai joku kellä on pienempi nenä, valkoisemmat hampaat tai paksummat hiukset. Give yourself a break!

Jättinutturaa testattu taasen
Olette ehkä kuulleet lauseen: "Confidence is not for sale". Tämä ei mun mielestä oikeestaan pidä paikkaansa, koska omaan mieleen pystyy vaikuttamaan sillä, mitä sinne syöttää. Myöhempänä kuvia kirjoista, jotka on avannu mun mieltä ja vaikuttanu huomattavasti mun itsetuntoon. Joo, osa niistä on juurikin sitä "amerikkalaista self-help aivopesua" mutta parempi sekin kuin suomalainen perusmasentunut mieli.

Mun pitäs varmaan olla myös sitä mieltä, että vaatteilla voi kasvattaa omaa itsetuntoa. Niinhän se varmaan onkin hetkestä riippuen, mutta kyllä se jatkuva mielen tasaisuus saavutetaan ihan jollain muulla. Tottakai uusi jakku työhaastattelussa tai seksikäs paljettimekko ensitreffeillä kasvattaa luottamusta itseensä. Kyllä ihmiset ehkä sittenkin välittää siitä mitä sulla on pään sisällä kuin päällä... ;)

Tää kaikki nyt lähinnä siksi, et oon taas oivaltanu niin paljon niin lyhyessä ajassa ja kulta ei jaksa päivittäin kuunnella mun avautumista. :D Eikä se jaksa olla innoissaan tästä feminististä, jonka oon itestäni löytäny..
No niin, lopuksi vielä niitä kirjoja.

Dale Carnegie
Dale Carnegie; Miten pääsen turhista huolista ja Miten saan ystäviä menestystä vaikutusvaltaa. Ensimmäinen erittäin loistava kirja turhista huolehtijoille. Sen oon lukenu useemman kerran näkyy kirjan kunnostakin..



Rhonda Byrnen kaikki tähän The Secret:iin liittyvä kirjallisuus. Viime kesänä toi Taikavoima vei mut mukanaan. Kertoo kiitollisuuden voimasta sen verran paljastan. 


Ja tässä pari talouteen liittyvää kirjaa. Näitä asioita pitäs oikeesti opettaa jo koulun penkillä. Ei palkkatöissä pääse rikastumaan! En sit tiiä kuin monen tavote ois tulla rikkaaksi mut mä ainaki rakastan matkustelua niin paljo, et jo sen takia ois kiva olla muutama ylimääräinen tonni sukan varressa.. 

Ihanaa jos joku jakso lukee tän loppuun asti! :D

-Kiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti