keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Jännä päivä

Aamu alkoi tänään todella jännittävästi. Jopa niin etten saanut aamupalaani syötyä. Tänään nimittäin aamulla minulla oli työhaastattelu! 

Hyvin se menikin sitten kaikenkaikkiaan! Olivat oikein vakuuttuneita ammattitaidostani ja siltä istumalta pääsin toiseen vaiheeseen joka alkaa tuossa muutaman tunnin kuluttua! Hui että kuinka jännittävää!


Muuten tämä viikko menny aikalailla omalla painollaan. Olen nimittäin ollut lomalla. :) olen kahvitellut kavereiden kanssa ja kierrellyt kaupoilla. Tosin mitään ostamatta ;) 


Yllä uusin suosikkini! Ihana YOLO-piponi. Tämä menikin yhdessä päivässä kaikki! Onneksi ehdin napata omani.


Samalla kun olen ehkä hieman innoissani uusista haasteista joita saisin, jos uuden työpaikan saisin, niin samalla nyt se sit iskee päin kasvoja... Ginalta on lähdettävä jossain vaiheessa. Onneksi Kouvolasta en ole lähdössä mihinkään, niin pysyy tyttöseni lähellä <3 Mä en tiedä mitä tässä toivoisi.. Toivoisiko uutta työpaikkaa vai ei? Mulla on niin outoja tunteita tällä hetkellä että en tiedä miten niiden kanssa toimia.. Noh ensi viikolla taas viisaampa.
- jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti