torstai 13. kesäkuuta 2013

'en mie tiiä mitä mie kirjottaisin?!?!?!??!?!?!?'

Mulla on nyt selvästi kirjailijoiden tauti. Minkäänlaista tekstiä ei tahdo syntyä. Itse asiassa tekstiä ei synny, koska tuntuu ettei ole mitään mistä kertoa, mitään mitä kuvata - ei siis sen vertaa tapahdu elämässä mitään 'siistiä', että kehtais ääneen sanoa. Tässäkin nyt samalla nypin hiuksista havunneulasia, kun rypäsin metikössä (Rölli huomas kurren) ja kaivan nokkaa, koska mietin mitä mie oikein tässä selitän. Jokainen päivä muodostuu suurin piirtein samalla tavalla:
  • töihin
  • lenkille
  • kahville
  • nukkumaan
  • viikonloppuisin jopa ihmisten ilmoille
joskus joku jää pois, joskus taas kyseiset asiat sisältävät paljon muutakin. Ja näistäkö pitäis jaksaa kirjottaa, ja vielä siten, että joku jaksaisi sitä lukea. Ja hauskintahan tässä on, että mulla on kauhea hinku kirjoittaa blogia!!! :'D

Yritän kääntää tätä toisin päin - ehkä minun elämä on aina ollut ja on niin hektistä sekä täynnä pirun siistejä  juttuja,  että tällainen 'tavallinen elämä' tai itseasiassa 'pysähtyminen hetkeksi'  tuntuu minusta tosi oudolta. Esimerkiksi, oon istunut niin kauan kahvilla ihan huippu ihmisten kanssa etten ole kerennyt ottamaan päivän asukuvaa. Tai annoin satatuhatta ja enemmän itsestäni töissä, enkä jaksanut pysähtyä ottamaan kuvaa hienosta ruoka-annoksesta tai sateenkaaresta paperitehtaiden päällä.

Okei, pakko on myöntää, että sain pari viikkoa takaperin sen verran uudet rutiinit, että sekin on vetäny pöntön tyhjäksi ja unentarpeen tappiin asti. Ehkä sekin kertoo jotain kuinka polla on tyhjänä, koska minä unohdin hakea ginan paketin postista. SIIS MINÄ!?!? Joten, täten  minä  Elisa lupaan teille ihmiset, kun jään kesälomalle piakkoin, otan kuvia niin maan räjäyttävimmistä asioista ja aion leikkiä lahnaa rannalla sekä nauttia rutiinittomasta ja kiireettömästä elämästä. Amen.

Sen verran sujuvaa sontaa olen yläpuolella kirjotellut, että nyt asiaan. Ginan paketissa minua odottaa seuraavaa:

Lovisa leggins

Nämä härskit leoleggarit oli pakko saada ihan vain sen takia, että voin yksin  leikkiä kotona -80-luvun permishevaria lakkapullo kourassa. Niin siistit!

Näitä legginsejä ei valitettavasti  ole Kouvolan myymälässä, mutta nettikaupasta voit ne tilata.



Bojan sandals


Tämän kesän inkkarikenkulit. Selityksiä  ei tarvita.


Mickan shorts
Halusin itselleni hieman sievemmät farkkushortsit, joten voiko mikään olla sen nätimpää  kuin pitsi? Toivotaan että  lahkeella olisi sen verran pituutta, että tämä persjalka kehtaa laittaa ne ylleen :'D

Nyt pidetään peukut pystyssä, että kaikki on sopivia. Nyt lähden ottamaan unta kuuppaan, jotta jaksan huristella maantielaivallani moikkaan Lahden tyttöjä.

ps. Jos haluatte, että me kirjoitetaan jostakin tietystä asiasta niin saa sanoa! :)

xoxo - Elisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti