keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Synttärilahjoja

Moi!

Pari viikkoa menny taas tohinalla ohi. On ollut paljon juhlia ja jopa yhden ystäväpariskunnan häät. <3 En oo ikinä itkeny häissä niin paljo, en tiiä mikä mulla oli. Aina ku joku alotti puheen ja ku häävalssi alko tms. ni kyyneleet alko kohota. Oli todella kaunista.

Mulla oli myös synttärit ja tässä pari synttärilahjaa kullalta.

 
 
Kukat tuli yllätyksenä. Oli muutes nätti kimppu! Ja kestikin jopa viikon. Mun käsittelyssä kaikki kukat yleensä kuolee parissa päivässä. Näkisitte vaan mun partsilla olevat orvokit. Ne aina luupahtaa ku on hellettä ja unohan kastella ne. Sit vettä saatuaan ne alkaa pikkuhiljaa kohota ennen ku taas puhti loppuu... :D
 
 
Tällaset popot sain myös lahjaksi puolisoltani. (Itse tosin valitsin Nelly.com:in alesta.) Noissa on pari senttiä platoopohjaa niin ei oo niin hurjat jaloille. Näille en oo vielä päässy näyttämään tanssiparkettia... :)
 

 

Loppuun vielä pieni mainos Ginan kynsilakoista! Ihan ku niitä ei ois tarpeeks vielä hehkutettu... :D Mutta oikeesti meillä on tosi monta eri väristä glitterilakkaa joilla pystyy värjää koko kynnen tai sit laittaa toisen lakan päälle tai tehdä ranskalaisen manikyyrin tipit. Mulla on nimittäin aika lyhkäset kynnet töiden takia mutta silti noilla saa näyttävät juhlakynnet. Monet kehut oon niistä saanu!! :) Kuva ehkä hieman huonolaatuinen.....
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti