maanantai 8. huhtikuuta 2013

Hei olen Jasmin!

Nimeni on Jasmin! Työporukalle olen milloin mikäkin; Jäzz, jassu, jasu jnejne. Joten saatte ihan itse päättää miksi minua haluette kutsua. Olen ollut ginalla töissä niin kauan kuin itse liike on ollut pystyssä Kouvolassa. Eli kaiken olen alusta asti nähnyt ja tehnyt! :) Taitaa tänä vuonna tulla kuluneeksi 3 vuotta gina-tyttönä! Työnkuvaani kuuluu kaikki vastuumyyjän työt ja Kiiakin olen muutamaan otteeseen tuurannut.


Opiskelen viimeistä vuotta kouvolanseudun ammattiopistossa suunnitteluassistentiksi. Toisin sanoen rakennuspiirtäjäksi. Täysin erillaista alaa siis. Tässähän sitä juuri mietitään mitä tehdä kun työstäni tykkään ja rakennusalakin kiinnostaisi! Eikö näitä voisi mitenkään yhdistää ?

Minut on helppo tunnistaa. Olen se joka huojuu siellä muita päitä korkeammalla! :D Olen meidän työporukan se joka ei ota stressiä mistään ja "kyllä tämä tästä" taitaa olla lause jonka suustani usein päästän.

Tyyliltäni olen aika monipuolinen. Rakastan converseja, mutta pieni osa minusta haluaisi tepastella niissä 10cm koroissa. On päiviä kun pidän kauluspaitoja ja bleisereitä,ja on päiviä kun viihdyn farkuissa ja huppareissa. Voisi sanoa että tyylini on aina joko tosi sporttinen, ponnaria ja melkein meikitöntä naama myöten tai sitten todella klassinen, kiharat hiukset ja kaunis meikki! Seuraan todella paljon erillaisia blogeja ja sieltä saan inspiraationi pukeutumiseen.

seuraa minua instagrammissa: jjasmi


Tällä hetkellä elämäni pyörii koulun ja opinnäytetyön ympärillä. Aikataulutan koulun, kuntosalin ja ruokailunikin, niin ja sitä oppariakin pitäisi ehtiä tekemään. Kaikki vapaa-aika mitä tuosta jää menee poikaystäväni kanssa!

Harrastuksena minulla on kuntosali, kesäisin golffaan ja hevosten kanssa tykkään touhuta aina vain kun siihen on mahdollisuus! Mutta tällä hetkellä ei harrastuksia ole kuin tuo kuntosali  ja sitä treenaankin tavoitteellisesti, sillä  tulevaisuudessa siintää fitnessmalli kilpailu. Finaalia lähetään tavoittelemaan, mutta jos tänä vuonna ei siinä onnistuta en siitä lannistu. Ensi vuonna koitetaan uudestaan ja vielä paremmassa kunnossa. Jossain vaiheessa tulevaisuuttani haluiaisin nousta ihan kisalavoille ja kilpailla bikini fitneksessä! Ja olen jo melkein päättäny että tästä unelmasta mä teen totta! Enää en jää jossittelemaan ;)
Huonoin luonteen piirteeni ehkä onkin 'kaikki mulle heti  nyt' asenne! Nyt vain pitäisi laittaa vaa jäitä hattuun ja uskoa, että tämä on sellainen laji ettei tässä saa kaikkea ja heti. Hiljaa hyvä tulee vai miten se nyt meni ?

Motoksi minulle on treenaamisen myötä muodostunut: Go hard or go home!

- Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti