tiistai 16. huhtikuuta 2013

Vähän sitä sun tätä - mutta älä lukematta jätä ;)

Moi! Hehheh, olipas raflaava otsikko. Aloitetaan menneeltä viikolta puhelimesta ja kameralta löytyneistä randomräpsyistä kollaasin muodossa :)

Tästä lähtokohdasta pitäisi aina päättää mitä sitä heittää päällensä aamuisin!! Joskus onnistuu, joskus ei :D
Kuvan laukku täältä (24,95 €)

Olen muutaman viime vuoden aikana vähentänyt laukkujen määrää radikaalisti, koska yleensä kuljen saman laukun kanssa kuukaudenkin putkeen ja suurin osa jää komeroon pölyttymään. Olen antanut pois, myynyt tai muuten vaan hankkiutunut eroon laukuista joita en ollut käyttänyt aikoihin ja vannotin etten hanki enää yhtään uutta tilalle vaan säästän johonkin laadukkaaseen laukkuun, joka tulisi palvelemaan mua vuosia. Kiitettävästi olenkin kaikki laukut saanut ohitettua kun niitä on meillekin tullut myyntiin, mutta nyt oli kertakaikkiaan pakko sortua, kun kuvan Karin purse saapui myyntiin. Niittejä, I'm in love! Laukku on tosi rennon näköinen ja helppo yhdistää muuten hyvin simppeliin ja klassiseen tyylin :) Long story yhdestä laukusta :D

1. Ei taas ihan onnistunu mun viherpiiperrykset tänä keväänä :D Joka toinen herne lähti kasvamaan ja joka toinen on eri pituinen. Ostan seuraavat kyllä kaupasta!
2. Aamun meikkihetki ja karvaiset kamut mukana! Ginan aurinkopuuteri on hinta-laatusuhteeltaan ihan paras! Levittyy helposti ja kestää päivän menot. Meiltä Kouvolastahan tuota meikkiosastoa ei löydy, mutta pääset tutustumaan niihin täältä
3. Minä ja mun töissä huvitusta herättävät lounaslitkut :D
4. Aamut alkaa aina vihreellä teellä Rakkaus-mukista <3
5. Mulla oli about 2 vuotta putkeen ranskalainen manikyyri geelattuna kynsiin kunnes luovuin niistä vain tuhlatakseni saman verran rahaa kynsilakkoihin ja oheishärpäkkeisiin. Ginan glitterilakat sykähdyttää tämmöistä muuten niin tylsähköä meikkimakua :)
6. Kynsilakathan ovat saatavissa myös meidän myymälästä :) 1 lakka 3,95 €, 3 kpl tarjouksessa 9,95 € :)




Pitäisikin muistaa räpsiä kuvia useamminkin ja muutenkin kuin puhelimella! Seuraavassa postauksessa ajattelin tehdä katsauksen mun pitsipaitojen valikoimaan, kun Kiia esitteli omat suosikkinsa eli solmupaidat (kts. postaus alempaa). Pitsiset materiaalit ovat myöskin tänä vuonna Ginan valikoimassa, ihan perus t-paita malleina, sekä mm. bodeina ja erilaisina toppeina :)


1. Nicky tank 29,95 € täältä
2. Vicky body (myös valkoisena) 29,95 € täältä


Ja koska olen tunnetustikin ihan höpsö koiratäti, loppuun taas jo kenties perinteeksi muodostuva "koirakevennys" :D

Koirakuiskaaja on meidän perheen suosikkiohjelma. Mutta vaan niin kauan kun Cesar Milan pysyy ruudun tuolla puolen :D 
Palataan taas <3

t.Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti