perjantai 12. huhtikuuta 2013

Midseason sale!

Taidan jo heti mun ensimmäisessä postauksessa ymmärtää muiden bloggareiden tavoin otsikon keksimisen vaikeutta! Anyways, midseason sale on startannut meidänkin myymälässä ja myynnissä on PALJON ihania vaatteita kevään mallistosta puoleen hintaan :) Eikun vaan huomenna kaupoille, ollaan siellä Elsan kanssa täydessä valmiudessa :)


Mä en tajuu missä kevät tänä vuonna viipyy? Oon kaivanu mun ballerinat ja kevättakit maaliskuun puolella eteiseen odottamaan ja silti joudun joka aamu vetämään vielä saappaat jalkaan. Pyöräkelitkin odottaa vielä jossain kaukana, niin tajuttoman jäistä ja sohjoista on vielä joka puolella...Kevääseen oon tosin asennoitunut pinkillä huulipunalla ja sellaisella spiritillä ettei mitään rajaa! Ps terveisiä tuolle juurikasvulle joka tosin sai kyytiä jo heti tänään!

Tänään mulla oli päällä melkoista perussettiä, perus t-paita (tämä muuten nyt alennuksessa hintaan 4 € ja värivaihtoehtoja on aina mustasta koralliin!), rento bleiseri (täältä) ja vähän keväistä huivia kokonaisuutta piristämään. Huivit on mun mielestä mielettömän hyvä keino asustaa ja muuttaa kokonaisuuden ilmettä! Siks niitä voi ostaa ainakin kerran kuussa yhden uuden lisää :D (seliseli Laura).



Ja jottei käy liian vakavaksi, vielä pientä kuvaa mikä mua odotti tänään kotona töistä päästyäni...


Urakkahommia! Ps. vihasin tuota kasvia :D Oikein ihanaa alkavaa viikonloppua kaikille!

t. Laura 

Muistathan tsekata myös Annikan postauksen tältä päivältä alempaa :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti