maanantai 8. huhtikuuta 2013

Moi mä oon Kiia!! :)

Moi!! Tässä Kouvolan Ginan visualisti ja vastuumyyjä Kiia esittäytyy. Tunnetaan töissä myös nimellä muru tai murunen. :) 

Oon ollu töissä Ginalla Kouvolan myymälän avajaisista asti eli n. 2 ja puol vuotta. Mut tunnistaa siitä ku ähisen näyteikkunassa tai muuten vaan mallinukkien kanssa yksinäni.. Jos oot nähny vaatteen tietyllä paikalla eilen ja tänään se ei ole siinä enää, mä oon se joka todennäkösimmin tietää minne se on siirtyny. Eli pyöritän rulettia myymälässä päivittäin. Saatan myös seisoa keskellä myymälää poissaolevan näköisenä mutta kyllä mun päässä oikeesti raksuttaa koko ajan... tai sitte ei.. :D



Mun tyyli vaihtuu aikalailla vuodenaikojen mukaan mutta töissä sitä uskaltaa kokeilla kaikenlaista. Pääasiassa oon naisellinen "girly girl" mutta kyllä multa revittyjä farkkushortseja ja pääkallohuivikin löytyy. Tykkään tosi paljon väreistä ja erilaisista graafisista kuvioista. Inspiraation lähteenä toimii oikeastaan kaikki mitä eteen sattuu, eli muotilehdet, lookbookit, blogit, kadulla kävelevät ihmiset etc. Tällä hetkellä kevätauringon valo antaa todella paljon virtaa ja energiaa.

Harrastukseni on lenkkeily yksin ja koirien kanssa. Käyn myös zumba- ja pilatestunneilla. Oon kovasti myös uhannut alottaa salilla käymisen uudelleen. Pääsyynä tähän on vihoitteleva olkapääni joka on leikattu pari vuotta sitten kertaalleen. Musta tulee ihan hirveä jos en pääse pariin päivään liikkumaan. Siksi työni sopii mulle loistavasti, se kun on todella fyysistä. Ette usko vai? Farkut oikeesti painaa jos niitä ottaa sen parikymmentä syliin! Kokeilkaapa vaikka!! ;) Ja mallinuket painaa myös! Mutta niihin ette saa koskea... Joku teistä on saattanutkin kuulla heleän: "Ethän koske siihen nukkeen!" huudon mun suusta. :D

Tavoitteeni on elää unelmien täyteinen, onnellinen ja seikkailullinen elämä kultani kanssa ja päästä matkustamaan ympäri maailmaa. Ihmiset eivät vanhana kadu tekemiään juttuja vaan asioita, joita ovat jättäneet tekemättä. Mulla on repertuaarissa useampikin mielelause mutta tällä hetkellä mottonani toimii Mark Twainin lausahdus: "Dance like nobody`s watching." Tällä en tarkoita pelkästään tanssimista vaan yleensäkin elämistä niin, ettei välitä siitä mitä muut ajattelee. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti