sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Töitä ja potkupalloa

Eilen mulla oli pitkästä aikaa taas töitä! Ja kyllä tämä tyttö oli aikalailla pelkkää hymyä siellä kassan takana. Oli ihana tunne olla "ihmisten ilmoilla" pitkästä aikaa. Ah, mä niin rakastan mun työtäni!

Aamu alkoi maailman parhaalla aamupalalla. Uuden elämän tapani myötä olen oppinut syömään aamupalaa. Ennen aamupala oli minulle jotain niin vastenmielistä. Nyt olo on semmoinen, että päivä ei lähde käyntiin ilman kaurapuuroa, soijalesitiinirakeita, raejuustoa ja mehukeittoa! NAM!

Päivän paras hetki.


No worries! Otin kuvan liikennevaloissa kun punaset paloi ;)

Takki/ Cubus
Laukku/ Calvin Klein
Huivi/ Vila

Shortsit, Neule/ Gina Tricot

Kylläpä "harmitti" töissä kun pistin tuon neuleen päälle.. 4 ihmistä tuli kysymään et mistä noita saa... Ja on inhottavaa vastata, että meillä oli näitä viimevuoden puolella.. :( Noh aina et voi laittaa uutuuksia päälle.

Hyvä sudet! 



Nyt aika lähteä renkaiden vaihtoon!
- Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti