maanantai 8. huhtikuuta 2013

No Laura tässä moi!

Hei vaan kaikille, täällä päässä ruutua kirjoittelee Laura :) Gina-uraa mulla tulee tänä vuonna täyteen huimat 2 vuotta, ja toivottavasti jatkoa piisaa! Tosin välillä tuntuu, että olisin ollut tuolla paljon kauemmin, niin omalta tuo työ tuntuu, ja työporukastakin on tullut kuin toinen perhe :) Muiden mimmien lailla toimin vastuumyyjänä eli hoidetaan sulassa sovussa koko myymälän toimintaan varastosta, toimiston kautta kassalle saakka.

Mistä tiedätte että olette asioineet mun kanssani? Olen se kova likka Karjalasta höpöttelemään ja neuvomaan pesuohjeissa, tästä riittää repiä huumoria väsymiseen saakka. Nurinpäin ja kolmessa kympissä, pesupussissa ja ilman huuhteluainetta, you name it, i created it ;) Tyylini on klassinen ripauksella särmää ja edgeä, sitä on ryhtynyt imemään vaikutteita työkavereista huomaamattaan (3 pääkallohuivia ja niittiset bikerbuutsit komerossa, what? Mulla?!). Muuten rakastan kauluspaitoja, neuleita, sifonkisia, läpikuultavia puseroita ja tietenkin pitsiä (note to self, ei enää yhtään pitsistä vaatetta mulle, kiitos). Huiveilla asustaa asun kuin asun. Simple as that ;)



Tällä hetkellä minut pitää kiireisenä työn lisäksi loppusuoralla oleva koulu, jonne pakerran opparia yötöinä ;)
Lisäksi mulla on kaksi maailman ihaninta Bichon Frise-koiravauvaa, 5-vuotias Onni ja 6 kk ikäinen Viljo. Tätä rulettia pyöritän yhdessä mieheni kanssa, jonka kanssa jaamme yhdessä vielä saliharrastuksen. Olen siitä onnellisessa asemassa, että duunipaikan mimmeistä on tullut niin hyviä ystäviä, että vaikka arki on yhtä 120 kilsaa tunnissa motarilla, työ on muutakin kuin työtä ja menen töihin "kotiin" :)

Viljo mamman sylissä ihan pentuna <3


Tulevaisuudessa toivon pääseväni jatkamaan uraa vähittäiskaupan alalla, niin mielenkiintoista ja monipuolista se on. Aikeissa olisi vielä myös jatkaa hieman koulunpenkin kulutusta, tosin tämänhetkisen rupeaman jälkeen aion nauttia vain työssäkäymisestä. Toivon mukaan aikaa riittäisi jatkossa myös enemmän harrastuksille, niin hektiseltä tämän hetkinen meininki on tuntunut! Unelmiahan saa ja pitää olla, kerrottakoon niistä sitten seuraavissa postauksissa hieman lisää ;) Jollakin tapaa olen myös hieman masokistinen, sillä nautin kiireestä ja paineesta, sillon on vain pakko puskea eteenpäin eikä jäädä voivottelemaan.

Inspiroidun valtavasti lähellä olevistani ihmisistä ja ilmiöistä, arkipäiväisistä asioista. Jos jotakin haluan, niin olen valmis tekemään sen eteen töitä ja ansaitsemaan sen. Tällä hetkellä mua inspiroi erityisesti lähestyvä kevät (ja ehkä vähän kesäkin), joten huusholli on saanut kyytiä siivous- ja sisustusmielessä. Vaatekaappiin on ihan _pakko_ (siis niin must) saada kaikkea keväistä, koska talven jälkeen kaikki entiset vaatteet on näyttänyt niin tunkkaiselta. Tästä päästäänkin mun paheeseen, voitanee sanoa myös ammattitaudiksi...nimittäin jatkuvasti hupenevaan lompakkoon ja vaatehuoneeseen, joka ei sekään suostu kasvamaan yhtään lisätilaa, vaan jostain syystä muuttuu ahtaammaksi koko aika. Silti vaatekriisi on jokaviikkoinen vieras myös täällä suunnalla!

Instagramissa nimellä lauraoin

Näihin kuviin näihin tunnelmiin! En malta odottaa että pääsen postailemaan kunnolla, tää on ollut paras "päähänpisto" pitkään aikaan! Go Gina power! Lopuski siteeraan mietelausetta, joka pyörii meillä töissä muistuttajana;

"When you find a job that you love, you'll never have to work again"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti