perjantai 12. huhtikuuta 2013

Solmupaidat

Aattelin näin aamusta avautua aiheesta solmupaidat. Ne on jotenki alkanu kiehtomaan mua ja viime vuonna ensimmäinen solmupaitatoppi myytiin todella nopeasti loppuun. (Laura tässä vaiheessa mainitsisi varmasti myös pitsitopit...) Tässä t-paita versio, joka on tällä hetkellä myymälöissä:


Amelie top
 Tuosta saatavilla 12 muuta väriä/printtiä, joten käykääpä tsekkaamassa.. ;) Itseltäni löytyy myös pitkähihainen solmupaita nimeltään Birgitta knot blouse, joka on nyt tarjouksessa 9.95€!! Olihan se pakko ostaa... :D Yleensä mulla ei mitään lepardikuviota ole (kyllä, mulle se on lepardi, ei leopardi), mutta mainoskuvassa tuo näytti todella makeelta yhdistettynä turkooseihin shortseihin (Sussie Shorts 14.95€ tästä).



Ja eilenhän mulla oli töissä päällä oikeastaan ihan tavallinen paitapusero, mutta meninpäs solmimaan senkin!! Heti ensimmäisenä kun pääsin töihin, kaadoin kahvia valkoiselle paidalleni... :D Onneksi kahvi oli mun keittämää ja täten todella laihaa!! Se lähti hienosti pois paidasta.. Tosin parin märän läntin kanssa oli sitten mentävä myymälän puolelle... :D



Aiheeseen palatakseni eihän sillä ole väliä onko paidassa solmittavaa vai ei, sen voi silti solmia! Eli jos on jotain isoja t-paitoja tai tunikoita, niistä saa pirtsakan ja uuden näköisiä kun laittaa solmun vaikka kylkeen. Näin tunikoistakin saa lyhyempiä ja niitä voi pitää farkkujen kanssa. Tänä keväänä/kesänä se sitten nähdään katukuvassa --> Kumpi voittaa solmut vai pitsit!? ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti